Organsko, domaće i jeftino

Prije nekoliko dana sam, igrom prilika, svratila u Wisu na Stupu (Sarajevo). I, čekajući Godoa, popnem se na gornji sprat da vidim šta gore ima, jer nisam bila hiljadu godinu.
I ugledam jedan fin poslovni prostor u vidu bazara, sa velikim banerom sa natpisom ORGANSKO FBIH. Baš mi je bilo drago kada sam to vidjela, jer mi je san da ljudi koji žele organsko mogu imati sve na jednom mjestu, a da to nisu marketi koji imaju organske proizvode po cijeni koja je većini nepristupačna (uglavnom je skupo jer je uvezeno iz raznih zemalja).




Lično nisam opterećena kupovinom organskih namrinica. Trudim se da većina povrća i voća bude organska, ali povremeno jedem i ono što nije. Smatram da treba umanjiti uticaj štetnih hemikalija koliko god je moguće, da bi organizam što bolje reagovao onda kada ih unosimo u organizam. Ipak, svjesna sam da je nerealno očekivati da ćemo uspjeti 100 % da se hranimo organski. A da ne pričam o prevarama koje se rade na ovom polju.
Međutim, pošto radim savjetovanje o pravilnoj ishrani i uređujem portal www.dobrekalorije.ba koji promovira pravilnu ishranu, ono što drugima preporučujem uvijek je organsko. Ovaj bazar nudi upravo 100 % organsko (certificirano).








Pregledala sam štandove, uzela kontakte, ostavila vizitku i kupila nekoliko stvari koje su mi trebale. I sada želim da vam preporučim to mjesto. Trenutno možete naći med i proizvode s medom, džemove, ajvar, brašna, sapune i eterična ulja lavande i drugih biljaka, čajeve itd. Našla sam i steviju u listu, što odavno tražim i nisam našla nigdje do sada.




Podržavam ljude koji se trude da proizvode domaće, organske proizvode i želim ih preporučiti svima kojima to nešto znači. Često se dešava da se ljudi jako potrude oko takve proizvodnje, uspiju uz velike gubitke i na kraju zbog nepostojanja svijesti o potrebi za podrškom ovakvoj proizvodnji, moraju ugasiti svoj biznis. Često mi konzumenti izmišljamo toplu vodu, pa nam je draže kupiti ono lijepo upakovano na policama marketa, nego ovo sa sela što vrijedi zlata. Onda kada naša svijest o tome koliko vrijedi domaća organska jabuka, mrkva ili bilo šta drugo bude na nivou, tek onda će naši mali proizvođači i uspijevati.
S druge strane, imate prevarante, koji pod organsko prodaju upravo ono što to nije, još po visokoj cijeni. Ovdje ne pišem o takvima. Njih zaobilazim u širokom luku i preporučujem i klijentima da ih se klone. Najradije bih im zabranila ikakav rad i preporučila da odete u obični market i kupite bilo šta iz obične proizvodnje. Tamo vas barem ne varaju da je organsko.


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Vodič kroz Istanbul

Karamel šnite s hurmama

Ramazanske korpice