Draga, pozitivna gospođa Hikmeta

U Nahlinom savjetovalištu o zdravoj ishrani imam priliku sresti mnoge profile ljudi. Svako od njih ima posebno mjesto i peofesionalni pristup s moje strane, ali neki od njih prirastu srcu, kao da se poznajete cijeli život.

Takva je i gospođa Hikmeta L. 


Prvi put je došla u savjetovalište sa svojom divnom kćerkom. Misleći da je kćerka tu s njom jer joj treba pomoć, jer se ona ne bi snašla dobro, počela sam razgovarati na taj način. Kao ja ću se javiti kćerki, poslaću joj program, jer gospođa Hikmeta vjerovatno ne koristi internet. Prevarila sam se. Moja draga Hikmeta koristi internet, ima svoj mail, iako ima skoro 70 godina.
Drugo što me je oduševilo je što moja Hikmeta i pored nekoliko dijagnoza, dosta ozbiljnih, na pitanje kojom ocjenom od 1 do 10 bi ocijenila svoje zdravlje, rekla je da bi dala 10 samo da se može malo bolje kretati. Zamislite koliko pozitivan stav o sebi, svojom životu, doprinosti kvalitetnom življenju. Oduševio me takav stav.
Još nešto što me oduševilo je s koliko odlučnosti je prihvatila moje savjete i program ishrane. Kad bih je upitala "Kako vam se čini, hoćete li moći pratiti ove savjete?" odgovor je bio: "Naravno, sve što vi meni kažete ima da ispoštujem.". Takva odlučnost i posvećenost cilju nije svakodnevna. Samo posebni imaju tu čeličnu volju.
I ispoštovala je sve savjete i program ishrane, zvala me u međuvremenu da se pohvali kako joj se nivo šećera u krvi snizio, kako se obim struka smanjio, kako se više kreće. Došla je na kontrolu, dogovorile smo dalje korake, a meni je bilo drago što smo opet popričale. Pokazala mi je fotografije svoga cvijeća, koje uzgaja u stanu (ne, nema ogroman vrt ili tako nešto, nego na balkončiću stana), pričala mi o svojim unucima sa mnogo ponosa, pričala mi o tome gdje je radila 40 godina i kako je bila pokretač lijepe atmosfere. Očito je to i sada, jer ja sam sretna što sam je upoznala. Takvi ljudi nisu česti. Kada ih upoznate iskoristite ih kao motivaciju, jer svakome ponekad nedostaje motivacije.
Uvijek se obradujem kada vidim kako ljudi u najboljim godina žive život punim plućima. Jer, ništa nije gotovo dok nije gotovo. A dok ne bude gotovo, uzmite i vi gospođu Hikmetu kao inspiraciju, vjerujem da se neće ljutiti :)


Napomena: Priču sam napisala i postavila fotografiju uz dozvolu.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Vodič kroz Istanbul

Karamel šnite s hurmama

Ramazanske korpice