Ne valja kada se nakupi



Poželjela sam pisati onako. Poželjela sam neobavezno da prekucam ono što mislim. Da ne ostane u glavi. Ne valja ni kada se nakupi. 

Nisam odavno pisala na ovom blogu. Jer: život. Znam da postoje mnogo kreativnije društvene mreže. I da sve ide u drugom pravcu, ali meni se sviđa prekucavanje misli. Prvo složim u glavi, pa udarim po tastaturi. 

Svašta se izdešavalo. Nekada je previše svega. Ne stigneš ni jedno svariti, a već si opet zinuo. Ne stigneš se ni otresti, a već si ponovo pao. Ne stigneš zaboraviti ni prvi val pandemije, a evo već najavljuju četvrti. 

I tako, u toj najavi četvrtoga vala, ja odlučim da ću aktivirati ovaj blog. Da mi pomogne da preradim sve te najave i podijelim s vama razmišljanja i borbe. Svi bijemo iste bitke, a da toga nismo ni svjesni. 

Eto, ništa više za sada. Čitamo se čim prije.


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Vodič kroz Istanbul

Karamel šnite s hurmama

Ramazanske korpice