Put u Andaluziju - Malaga

Nakon Granade i Almerije, proveli smo jedan dan  u Malagi. Malaga je divan grad, ali sam nekako očekivala više od starog grada. Valjda očekujem stvarno stari grad, neki duh historije, ali nisam ga baš mogla naći na tom mjestu.

Prvo smo posjetili Alkazabu, tvrđavu iz vremena islamske vladavine. Za razliku od Alhambre u Granadi, ovdje nije ogromna gužva i karte možete kupiti na samom ulazu. Pošto smo mi išli ujutro, nije bila velika gužva. Već kad smo se vraćali bilo je mnogo više ljudi.



Isti arhitektka koji je dizajnirao Alhambru, dizajnirao je i ovu trvđavu. Ipak, ona je dosta manja i ne tako bogata vrtovima kao Alhambra. 




Po cijeloj stazi po Alkazabi, nalaze se plitki kanali kojima stano teče voda. 



Svuda ćete naći vodu i cvijeće, koje daje posebnu ljepotu i živost zidinama. 









U podnožju Alkazabe nalazi se Rimski teatar, odnosno njegovi ostaci.



Od tog mjesta možete uću u stari dio grada. Prošetajte ulicama, koje su zanimljive, ali ne dovoljno stare i žive kako sam očekivala. 












U ovom dijelu grada probajte churros, poznati slatkiš u Španiji. Tu je najstarija churreria, Casa Aranda, napravljena 1932 godine. Prije toga sam par puta jela churrose i nisu mi se svidjeli. U stvari, probala sam više puta, jer sam očekivala nešto bolje, a to sam našla tek na ovom mjestu. 



Tamo možete gledati kako se prave. A nas je od srca nasmijao ovaj cjenovnik.



Malaga ima veliku luku. Od luke u grad ulazi jedan kanal, Gvadalmedina. Ne znam tačno šta mu je funkcija, ali je gotovo prazan. Vode ima samo u dijelu blizu mora.

Šetnica uz more je vrlo duga i lijepa. Mi smo šetali od svog smještaja do glavne plaže, koja se zove Malegeta. Poznata je plaža u Malagi. Hladno je bilo za kupanje, ali je plaža bila puna raznih aktivnosti. Mi smo samo otišli da prošetamo.



U toj šetnji vidjeli smo mnoge zanimljivosti, ljude koji pjevaju, brejkdensaju, odmaraju u neobičnim parkovima, izložbu Porsche auta, suvenirnice, restorane svih kuhinja svijeta, ljude koji igraju odbojku na plaži, hodaju po užetu, trče.







Meni vrlo zanimljivo je da je tu instaliran automatski eksterni defibrilator (AED), koji služi za ponovno pokretanje rada srca u slučaju srčanog zastoja. Vidjela sam ga još na nekoliko mijesta gdje je veliki promet ljudi.



Poslije toga smo potražili restoran gdje bismo mogli iftariti. Usput smo naišli na halal restoran Taj, gdje smo jeli vrlo ukusna indijska jela.

Ako vas zanimanu cijene, otprilike su kao kod nas, ali u eurima. 



Gradski saobraćaj je jako pouzdan. Ipak, mi smo skoro sve ove znamenitosti obišli pješke, bez problema. 

Duž plaže nalazi se divan ogromni park. Šetnja kroz park je vrlo ugodna. Tu su razne biljne vrste i ptice. Pošto volim cvijeće, za mene je tu bilo mnogo zanimljivosti.





Naravno da sam posjetila pijacu. Mogu se naći najbrojnije vrste morskih plodova, maslina, voća. Ljudi se druže, raspravljaju, cjenjkaju.




Još jedna zanimljivost koju smo stigli posjetiti je Picasov muzej. Picaso je iz Malage i jedan dio života je živio tamo.







Nismo imali više vremena za obilazak, ali mislim da smo obišli glavne atrakcije Malage. Još jedan grad, još jedan svijet je otkriven.

Sljedeći blog pišem o Jordanu, gdje smo bili nakon Španije.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Vodič kroz Istanbul

Karamel šnite s hurmama

Đulbe-šećer ruža