Preskoči na glavni sadržaj

Postovi

Objavljeno

Savjeti za noćne radnike

Prethodnih dana sam pisala o utjecaju noćnog rada na prehrambene i životne navike, te zdravlje zaposlenika u noćnim smjenama. Ali nisam ništa napisala o tome kako se boriti s ovim problemom.  Narednih dana planiram upravo pisati otome kako praktično možemo izbjeći ovaj utjecaj koliko je to moguće i kako se nositi s noćnim radom, kako bi njegov utjecaj na organizam bio minimalan. Ne znam koliko sama uspjevam u svemu tome. Mislim da nisam baš uspješna što se tiče borbe s efektima noćnog rada. Ali ovo je baš dobra prilika da poradim i na sebi zajedno s vama.  Prema preporukama š vicarskog Federalnog odjeljenja za ekonomiju, obrazovanje i istraživanje WBF (2017) - SECO,  za smjenske radnike koji rade noćne smjene naročito je bitno sljedeće: -           Imati redovne uravnotežene obroke, 2-3 obroka dnevno sa 1-3 međuobroka (zavisno od fizičke zahtjevnosti radnog mjesta). -           Barem jedan glavni obrok konzumirati u krugu porodice i prijatelja. -           Prije polaska u noćnu smjenu

Najnoviji postovi

Studije o utjecaju noćnog rada na zdravlje

Utjecaj noćnog rada na zdravlje

Slegli su se utisci: odbranjen magistarski iz nutricionizma

Gdje možete naći moje recepte?

Put u Španiju