Jestivo cvijeće - jestive boje

Prije nekoliko dana sam istraživala o jestivom cvijeću. Oduševila sam se činjenicom da je veliki broj vrsta jestiv. I ne samo to, nego i vrlo je zdravo jesti sve te prelijepe boje.
I, naravno, izašla sam u dvorište, pobrala ono što je bilo jestivo i napravila odličnu slatu :)




Ono što sam ja našla su lišće i cvijet maslačka, listovi crnog sljeza, tratinčice, maćuhice.





Pranju cvjetova treba posvetiti pažnju jer je osjetljivo. Treba ih oprati pod laganim mlazom vode i polagano tapkati papirnim ubrusom da se osuši. Obzirom da se termički ne obrađuju, trebate obratiti pažnju da budu sa čistih područja. Prije služenja odrežite tučke i prašnike jer mogu biti gorki. 

S lišćem možete biti malo agresivniji. Možete ga prati pod jačim mlazom, potopiti pola sata u vodi i onda procijediti i osušiti. Lišće istrgajte rukom i prelijte ga dresingom. Cvijeće poslužite odozgo. Lišće maslačka ima određenu gorčinu, pogotovo ako je maslačak već iscvjetao. 

Više o jestivom cvijeću možete pronaći ovdje.

Kad već sami uživate u branju jestivog cvijeća, neka uživaju i vaši najmiliji. Obavezno uključite djecu. Tako je vjerovatnije da će i jesti ovu divotu.




Napomena: postoje i vrste cvijeća koje nisu jestive, tako da se trebate uvjeriti da je zaista jestivo ako želite da ga konzumirate.

Prijatno!


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Vodič kroz Istanbul

Karamel šnite s hurmama

Đulbe-šećer ruža