Gdje možete naći moje recepte?


Morala sam napisati poseban post o mojim receptima. O, znam, poznati su širom planete 😊. Dosta upita sam dobila vezano za recepte, pa da vam odgovorim u jednom postu.

Jedno vrijeme sam uređivala stranicu www.dobrekalorije.ba. Dosta mojih recepata je objavljeno tu. A onda sam se zaposlila u Hitnoj pomoći KS kao doktorica medicine. Pa sam onda dobila i specijalizaciju iz Urgentne medicine. A usput sam završavala i magistarski iz nutricionizma, koji je malo stagnirao zbog pandemije. Ali biće i to uskoro gotovo. 

E tu je negdje bio kraj Dobrih kalorija, iako stare recepte još možete naći na stranici. 

Tada sam se navikavala na novo radno mjesto, manevrisala s obavezama, mislila odustati od nutricionizma i dijeljenja recepata. Malo sam stagnirala u toj oblasti, a onda sam shvatila da mene kuhanje i priča o pravilnoj prehrani opušta. To mi je hobi, a uskoro i druga profesija. Pa sam ipak odlučila da nastavim da dijelim recepte, naročito one moje “zdrave”, na koje ste navikli i koje stvarno volite.

Paralelno s mojom odlukom otkrila sam Tiktok, koji ima vrlo zgodne opcije za editovanje i baš mi je leglo što se tiče snimanja recepata. Začas! Tako da sam odlučila recepte objavljivati na TT i dijeliti ih u vidu storija na IG i FB, sve u jednom potezu 😊. Ako vam storiji prebrzo prođu, recepte ipak možete naći na IG u sekciji highlights. Znam da većina ne želi da ima TT. Ne morate imati profil tamo da biste pregledali recepte. Tako da, ako na IG i FB vidite neki recept koji vam se sviđa, skoknite samo na moj profil na TT, preuzmite ga i sačuvajte. 

Ispod pogledajte kako se zovu moji profili pa zapratite i poslužite se 😊


 Tiktok profil


 Instagram profil


 Facebook profil



Za vas koji biste željeli da imate napisan recept, molim vas da sačuvate video pa sebi prepišete, jer zasad sam izašla u sustret maksimalno koliko sam mogla što se tiče recepata. Recepti koje objavljujem nisu komplikovani, neće vam biti problem prepisti.
Kroz recepte ću ponekad dijeliti i savjete o pripremi zdravih jela i o zdravlju općenito, pa vas pozivam da pratite ukoliko vas zanima ta tematika.
I hvala što me pratite, pitate za recepte, što volite moj sadržaj. 
I ja vas volim 💕



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Vodič kroz Istanbul

Karamel šnite s hurmama

Đulbe-šećer ruža