Klepetalo

Došla neko jutro iz noćne, a usput kupila domaće mlijeko na pijaci. I stavim ti tako mlijeko da prokuha, pojedem nešto i legnem. I samo što nisam zaspala, kad čujem neko lupkanje.

Prvo ignorisala, rekoh nešto vani lup. Kad opet. U kući nema niko. Gledam gdje je mačak, a on razbacio sve četiri, ko da je on došao iz noćne. I ja opet na ignore, a ono opet. 

Ustanem da vidim šta klepeće i rondam, šta mi sad klepeće, ne može insan iz noćne ni zaspati.

Kad ja u kuhinju, mlijeko mi klepeće. Odnosno, ovaj predmet se zove klepetalo i služi da se stavi u šerpu i klepeće kad mlijeko prokuha, kako ne bi iskipijelo. 

To sam dobila na poklon, nisam prije ni znala da postoji, niti za šta služi. A ispalo je da je to jedan od najkorisnijih predmeta u mojoj kuhinji.

Samo kad zamislim iskipjelo i zagoreno mlijeko po šparetu, a smrad da ne spominjem, mogu samo da kažem da je ovo top stvar.

I odmah se javim osobi koja mi je poklonila i uputim joj lijepu dovu 🙂.

Hoću da kažem kako nekad poklonjenom sitnicom možemo nekome popraviti dan.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Vodič kroz Istanbul

Karamel šnite s hurmama

Đulbe-šećer ruža