Butter chicken (piletina s maslacem)

Ovo jelo sam probala u dva indijska restorana i oba puta uživala u okusima. U Indiji nisam bila, jela sam ga u Dubaiju i u Španiji, a mislim da u Indiji i ne bih ni mogla jesti zbog ljutine. Ostaje da vidim kad odem tamo.

Koriste se prsa ili otkošteni ostali dijelovi pileta, a ja sam pravila i s puretinom. Šta god koristite od mesa, biće super, jer tajna je u kremastom sosu. 

Ja sam ovaj put koristila komade cijelog pileta, samo sam ga izrezala na male komade.

Sastojci:

- 1 kg pilećeg filea izrezanog na komade veličine oraha

- 400 g gustog jogurta

- konzerva paradajz pelata ili 100 g koncentrata pradajz sosa

- 1 kašika gustina

- suhi začini (kim, korijander, chilli, kurkuma, curry, klinčić, cimet, anis, muškatni orah itd.)

- 2-4 glavice crvenog luka 

- 2-3 čehna bijelog luka, komad svježeg đumbira

- 100 g maslaca.

- po želji vrhnje za kuhanje ili kokosovo mlijeko (po meni je ovo višak).


Priprema

Količinu začina nisam pisala, jer to zavisi od vaših preferenci. Ako volite ljuto, dodajte više chillija i đumbira, ako volite jake začine dodajte više curryja, kima i sl. Sve zavisi šta volite. Najbolje je da bude samo blago pikantno, naročito za ljude s našeg podneblja koji nisu navikli na previše ljutu i začinjenu hranu.

Jogurt pomiješajte sa gustinom, izrendanim đumbirom i bijelim lukom. To prelijte preko piletine kojoj ste dodali suhe začine, dobro izmasirajte rukama da svi komadi mesa budu prekriveni i ostavite barem pola sata da se marinira. Biće mekše i ukusnije što se duže marinira, čak najbolje preko noći.

Na tavi zagrijte maslinovo ulje, redajte komade piletine i pustite da se fino ispeku. Pustite da lijepo zarumeni, a vjerovatno će se uhvatiti sloj zapečenog jogurta na tavi, a to će dati sve okuse sosu. 

Komade piletine izvadite sa strane, a na istu tavu dodajte crveni luk isjeckan na ploške te dinstajte. Ovo radite na srednjoj temperaturi i uz stalno miješanje, jer će lako izgoriti ako ne budete pazili. Sastružite sve s tave, tako da svi začini i okusi ostanu u sosu. Kada luk zarumeni, dodajte pradajz pelat i dinstajte jos 5-10 minuta. Izblendajte ovu smjesu da dobijete kremasti gusti sos.

Vratite na tavu, dodajte ponovo piletinu, izmiješajte kratko da se sjedini i pustite još petnaestak minuta da se kuha na laganoj vatri. Ako vam je pregusto, dodajte malo vode da dotjerate gustinu sosa po svojoj želji. Pred kraj dodajte maslac da se lagano istopi u sosu. Ako želite dodajte i vrhnje za kuhanje. Po meni je to nepotrebno, jer je sos već i dovoljno kremast i izdašan, tako da je to višak.

Nažalost konačni izgled nisam uslikala, jer sam bila u žurbi. Jelo izgleda kao piletina u curry sosu, ali je kremastije i bogatije. 

Servira se uz suhu rižu, a odlično je i ako se jede sa indijskim tankim naan hljebom.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Vodič kroz Istanbul

Karamel šnite s hurmama

Đulbe-šećer ruža