Fattoush salata

Ova salata je arapskih prostora, najviše vezana za Libanon. Karakteristična je po tome što se servira sa prepečenim tankim hljebom. Ja sam napravila malo moderniju verziju. Može biti dosta jednostavnija, zavisi od raspoloženja.


Može se koristiti hljeb pržen u ulju ili pečen u rerni. Dobra stvar je da na ovaj način možete iskoristiti stari hljeb.
Ja sam ovaj put koristila kukuruzne tortilje, koje sam prepržila u ulju i upila ulje ubrusom. To nije baš najpohvalniji način, ali sam žurila jer sam pravila iftar, a rerna mi je bila zauzeta, tako da sam odlučila napraviti to na ovaj način. Inače izrežem tanki hljeb, stavim na papir za pečenje, pospem maslinovim uljem i pečem u rerni da porumeni.
Od povrća sam stavila krastavce, cherry paradajz, rotkvice, ljubičasti luk, zelenu salatu, a dodala sam svježi peršun i mentu.


Poredajte slojeve povrća, prelijte dresingom pred samo serviranje, kako bi salata ostala što svježija kada je jedete. Ako ostane duže prelivena dresingom, imaćete salatu koju je limun skoro skuhao i neće baš biti privlačna.
Dresing spremite tako da pomiješate maslinovo ulje i limunov sok u odnosu 2:1, te dodajte so. Izmućkajte da dobijete bjeličasti dresing i ravnomijerno svuda prelijte. Nemojte miješati. Ovako radim dresing za sve salate.
Odozgo dodajte hljeb. Ja sam još posula sušenim brusnicama i pečenim sjemenkama bundeve.
Ako mene pitate, ovo bih svaki dan jela bez razmišljanja. 


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Vodič kroz Istanbul

Karamel šnite s hurmama

Đulbe-šećer ruža