Porodični iftar

Ono što me stvarno ispunjava i u čemu uživam jeste pravljenje iftara za moju porodicu. Imam tri brata i dvije sestre. Iftari su nam uvijek bili bitni i predivni. Ta graja kada pukne top, a mi svi za stolom, nešto je najljepše što nosim iz vremena svog odrastanja. 

Roditeji su nam uvijek ispunjavala iftarske želje. Sada to rade i mojoj djeci. Time ih podstiču da se naviknu na post, kako bi im on postao drag, isto kako su to radili i sa nama. 

Zato ja uživam u tome da vratim dio te lijepe atmosfere pozivajući ih na iftar. To je okupljanje za koje se najviše potrudim. Kao da ugošćavam samog kralja i kraljicu. Zaista ne vidim ko bi mogao biti bitniji od naših roditelja.

Recepte za jela koja sam pravila sam već postavila na blog, malo prelistajte prethodne objave. Napravila sam previše hrane, što inače ne preporučujem. Ipak, odmah sam spakovala dio da ponesu sa sobom za sehur, a dio samo iskoristila za iftar idući dan.

Nismo svi bili na okupu. Nažalost. Teško nas je sada sve okupiti u isto vrijeme. Sada je na nama da svojoj djeci prenosimo tradiciju ramazanskih okupljanja i naučimo ih da se raduju istima, kao što su nas učili naši roditelji. Da su nam živi i zdravi još dugo.


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Vodič kroz Istanbul

Karamel šnite s hurmama

Đulbe-šećer ruža