Prilog od patlidžana

Ovaj recept me oduševio. Našla sam ga negdje na internetu, ali sam ga malo promijenila. Originalno se zove Kashk bademjan i sadrži kajmak ili jogurt. Meni se više svidjelo bez tog mliječnog dijela i prefino je. Inače, recept je iranskog porijekla. 

Sastojci:

- 4 patlidžana

- 4 glavice crvenog luka

- 2 čehna bijelog luka

- 1 kašika sušene mente

- orasi ili neki drugi orašasti plod ili sjemenke

- so, biber

- maslinovo ulje


Priprema:

Patlidžane ogulite, prepolovite po dužini, posolite i ostavite 20 minuta da puste tečnost. Posušite ih papirnim ubrusima.

Stavite ih na papir za pečenje, pospite maslinovim uljem i pecite u rerni na 180 C dok dobro ne smekšaju i ne porumene. 

U međuvremenu crveni luk isijecite na ploške. Dinstajte ga na maslinovom ulju na laganoj vatri, sve dok se lijepo ne karamelizira, neka dobije lijepu zlatno-smeđu boju. Pred kraj dodajte izrendan bijeli luk i isjeckane orahe. Dinstajte još desetak minuta. Ovo će uzeti vremena, budite strpljivi.

Kad je sve spremno i skoro ohlađeno, dodajte sušenu mentu, ako je potrebno još malo posolite. Izgnječite gnječilicom za pire. Nemojte blendati, ljepše je da jelo ima krupniju teksturu.

Ako želite koristiti kajmak ili jogurt kao u originalnom receptu, dodajte to na kraju, kad bude potpuno hladno i izmiješajte viljuškom da se smjesa ujednači.

Što se mene tiče, još samo neki integralni kreker fali za maksimalno uživanje. A imate mnoge druge mogućnosti za kombinacije kada je ovo jelo u pitanju.


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Vodič kroz Istanbul

Karamel šnite s hurmama

Đulbe-šećer ruža