Cvijetne ledene kocke

Ljeto je i red je da cvijeća bude svuda oko nas. Jer, kada ćemo uživati u šarenilu ako ne ljeti? Cvijeće će osvježiti svaki tmurni dan. Ali, koliko volite cvijeće u hrani?

Veliki sam ljubitelj jestivog cvijeća. Jedan od načina da to cvijeće sačuvam za cijelu godinu je da napravim ledene kocke. 

Već sam pisala o čuvanju ruže i zove na ovaj način. 

Ruža mi je omiljena, ali zova ima najljepše sitne cvjetiće i od nje sam dobila najljepše ukrasne kocke leda.

Ono što još imam u vrtu i što sam koristila za led su lavanda i cvijet citrusne pelargonije. 

Menta ne samo da daje finu aromu pićima, nego će i njena zelena boja dati posebnu svježinu ljetnim napicima.

Bagrem također ima prelijepe cvjetove. Nisam ga imala mnogo pa sam ga u kockama miješala sa zovom. 

Možete korisiti razne kalupe za led. Silikonski kalupi meni su odradili odličan posao. Najljepši su mi kockasti oblici, ali kada stavljam više cvijeća, onda koristim kalupe za mafine. Ovako čak možete zalediti i cijele ruže.

Tema jestivnog cvijeća zahtijeva poseban blog. Ipak, htjela sam pisati o ovoj temi dok je sezona cvijeća, kako biste uspjeli iskoristiti ove divne plodove prirode i sačuvati ih.

Latifica također spada u jestivo cvijeće, tako da je i ona završila u ledu. Jer, što da propadne kada je još možemo iskoristiti kao ukrasni jestivi cvijet.

Kada ih zaledite, kocke izvadite iz kalupa i čuvajte ih u vrećicama za zamrzivač. Tako ćete osloboditi kalupe za novu turu ledenih kocki.

Ove kocke leda nemaju funkciju samo da uljepšaju ljetne napitke. Ono što im je cilj je da ih rashlade, ali i da daju aromu.

Osim što ih stavljam u limunadu, volim ih staviti i u običnu vodu u koju dodam malo limuna ili narandže. Tako dobijete aromatiziranu vodu divnog izgleda, čime možete ukrasiti svaku trpezu. 

Još jedan plus je što ovakvi napici dobro hidriraju. Cvijeće sadrži i fitonutrijente, minerale i vitamine, a sve to doprinosi i određenim nutritivnim vrijednostima ovakvih napitaka. 

Kada se led otopi, nemojte zaboraviti pojesti i cvijeće iz njega 🙂.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Karamel šnite s hurmama

Đulbe-šećer ruža