Domaća granola

Domaću granolu pravim godinama. Sastojke često mijenjam i nikad ne stavljam iste. Razlog tome je što želim uključiti raznolike sastojke te što ne želim da mi dosadi granola kao obrok.

Sastojci koje najviše koristim su:

- 2 šolje sitnih zobenih pahuljica

- 1 šolja oraha

- 1 šolja sitno isjeckanog sušenoga voća

- 1 šolja mješavine sjemenki.

Sjemenke blago zapečem, jer tako dobiju posebno privlačnu aromu, naročito bundevine sjemenke. Zatim sve pomiješam i držim u kutiji na suhom i hladnom mjestu. 

Prilikom korištenja, pomiješam 2-3 kašike granole sa grčkim ili običnim jogurtom, ponekad s običnim mlijekom. Zavisi od raspoloženja. Tome dodam svježe voće po želji, a nekada jedem bez voća. Često dodam i malo cimeta. Preporučujem da jedete sa bobičastim voćem, a ako vam godi slađa granola, dodajte bananu, hurmu ili malo meda.

Kada je nosim na posao, pomiješam granolu s grčkim jogurtom i spakujem u teglu, tako da nema prosipanja. Jogurt koristim zbog probiotskih svojstava (dobre bakterije). U kombinaciji s vlaknima iz sastojaka granole, to je sjajan obrok. Još ako tome dodate bobičasto voće i cimet, imaćete koristi za regulaciju šećera u krvi. 

Granolu možete noć ranije potopiti i staviti u frižider, tako da sastojci ujutro budu mekši. Ja volim da mi sastojci ostanu hrskavi i tvrđi, pa to ne radim. Drugi razlog je što se potapanjem povećava glikemijski indeks sastojaka, što izbjegavam. Omekšavanje sastojaka pustim organizmu, da probava ima više posla i tako traje duže, a to sprječava skakanje šećera u krvi. 

Primijetićete da ova granola sadrži dosta orašastih plodova i sjemenki, što je prednost u odnosu na kupovne granole koje uglavnom sadrže ugljikohidratne sastojke, kao što su pahuljice.

Ako ste osoba koja voli sladak doručak, onda neka to bude ovakva vrsta doručka. Osim divnog ukusa imaćete mnoge zdravstvene prednosti konzumiranja ovakve granole.

Dodatni savjet

Granolu možete koristiti za pravljenje energetskih kuglica/pločica. Dodajte joj kikiriki putera i hurme i umijesite, te formirajte oblike po želji. 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Karamel šnite s hurmama

Energizirani ramazan

Put u Jordan